Onze naam is FRED. Afkorting van Fortress Real Estate Developers.
FRED is gedurfd in aanpak. Bij FRED draaien we er niet om heen.
We krijgen dingen voor elkaar. Wat wij doen is altijd zuiver.
Ons bedrijf creëert. Creativiteit, ervaring en innovatie zijn de bouwstenen voor onze concepten en bestemmingen. We zijn modern en veelzijdig, maar we waarderen onze oorsprong, onze geschiedenis en bedrevenheid.
We ambiëren dezelfde duurzaamheid in onszelf als in elk van onze projecten. We blijven toekomstgericht. Wij blijven FRED. De ontwikkelaar
die mensen kennen en waarderen.
FRED GROEIT
We hebben vastgoedprojecten die volop operationeel zijn, met winkels en
restaurants die hun eerste meters maken. Maar ook ontwerpen die op het
punt staan werkelijkheid te worden, waarbij we juist op zoek zijn naar
naamsbekendheid en die bijzondere ondernemers! En ‘last but definititely
no least’: en zijn grote ambities voor de toekomst.
Binnen elk initiatief van FRED komt een meer dan belangrijk aspect naar
voren: marketing! En daar hebben we jouw hulp bij nodig.
FRED’S TEAM
FRED beschikt over een ‘tight knit’ team van 12 collega’s.
Van management tot nieuwkomer. Van tot op het bot ervaren tot vers van
de pers. De lijnen zijn kort en de organisatie is plat. Een fantastische
setting om binnen te leren, ervaren en floreren. Binnen dit team is nu één
senior verantwoordelijk voor de uiteenlopende marketing. En het is tijd
voor ‘reinforcements’.
FRED is dan ook op zoek naar een nieuwe collega om te duiken in de details van onze
marketinginitiatieven, zodat jouw collega de overkoepelende rol kan aannemen.
En die initiatieven zijn ontzettend divers. Zo ook de benodigde werkzaamheden.
Een belangrijk onderdeel van de functie is ons project Nieuw Kijkduin.
Een gigantische ontwikkeling aan de kust van Den Haag, de mooiste badplaats van Nederland in wording. Hier hebben we al een geweldige groep ondernemingen om te marketen. Het stimuleren van deze community en het ondersteunen van het jaarlijkse marketingplan op het gebied van content, communicatie en organisatie is ‘key ’.
Zowel online, als offline. Vaak ook operationeel. En deze opgave wordt alleen maar groter. In 2023 gaat het project richting voltooiing. Met meer ondernemers,
meer beleving en meer impact. Een perfect moment to ‘join the ride’. Aan jou om de helpende marketing-hand te bieden.
Naast B2C marketing zal B2B marketing je functie ook niet vreemd zijn. Zowel binnen Nieuw Kijkduin als onze andere plannen.
Je duikt in projecten zoals Nieuw Kijkduin die al ‘on the way ’ zijn en het doel hebben te groeien en verbeteren. Maar er zijn ook projecten die nog
in de kinderschoenen staan. Ondersteun je collega bij het vormen van nieuwe brands en het coördineren communicatiestrategieën.
En let ’s not forget FRED zelf. Ons bedrijf, onze mensen. Ook binnen ons eigen brand is er genoeg om in te duiken en te ondersteunen op het gebied van event(management), branding, marketing en content.
Diversiteit dus.
Belangrijk binnen deze functie is dan ook aanvoelen welke tone of voice en welke aanpak op welk moment passend is. Een belangrijk leercurve die je samen met je marketing collega gaat aanvliegen.
■ Uitdagende fulltime (40 uur) functie waarbinnen jij je capaciteiten optimaal kan benutten en verbeteren;
■ Een dynamische omgeving waar hard wordt gewerkt maar waar ook plezier wordt gemaakt;
■ Een creatief, ondernemend en groeiend bedrijf;
■ Een klein, hecht en gezellig team in een flexibele werkomgeving in een prachtig pand in Amsterdam;
■ Goede arbeidsvoorwaarden:
■ Flexibiliteit en persoonlijke aanpak in je werk
■ Ontwikkelingsmogelijkheden middels opleidingen en cursussen
■ ‘One of a kind’ en inspirerende werkplek
■ Healthy bio lunch
■ Gebruik van shared VanMoof, Biro en elektrische auto
■ Personeelsuitjes (skiën, F1, kerstuitje etc.)
■ Bar met tap, pooltafel en racesimulator op kantoor
■ Salarisindicatie:
■ E2.750, – tot E3.250, –
■ Te overleggen op basis van ervaring en kennis
■ Community management;
■ (Operationele) ondersteuning van FRED’s marketeer;
■ Contentbeheer, coördinatie communicatie, operationele organisatie, campagnes, eventmanagement;
■ Verantwoordelijk voor werkgerelateerde communicatie;
■ To do’s zien en oppakken;
■ Update meetings, met follow-up acties om te verrichten;
■ Juiste aanpak aanvoelen en uitvoeren.
■ Afgeronde hbo-opleiding;
■ Je vindt marketing tof en hebt enige ervaring;
■ Je bent pragmatisch en hebt affiniteit met content;
■ Je hebt kennis van (online) communicatie
■ Je bent sociaalvaardig en hebt goede communicatieve vaardigheden;
■ Je kan zelfstandig handelen;
■ Je bent open, benaderbaar en tegelijkertijd professioneel;
■ Je bent proactief en hebt een representatief voorkomen;
■ Je staat stevig in je schoenen;
■ Je hebt een rijbewijs en je kan Engels.
FRED Developers BV, Raphaëlplein 27B
1077 PX Amsterdam, The Netherlands
+31 (0)20 676 1044, info@fred-developers.nl
Privacy Statement